Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Témáim

Utolsó kommentek

  • Rajziskola Budapest: állunk rendelkezésedre ez ügyben :-) (2011.01.04. 18:36) Új ceruza
  • Bacce: Miért is?! (2008.01.08. 16:56) Teremtéstudomány
  • yenna: Hát ja, kb. ennyi eszed van! (2008.01.05. 16:05) Teremtéstudomány
  • Bacce: youtube.com/watch?v=xqw8ik92zSo Itt van egy nagyon frankó megoldás, ha nem menne az én elképzelése... (2007.07.12. 13:15) Egykistolvajlás
  • BanyiX: Jó kis leírás... Személy szerint az Allok 3GP konverterre esküszöm... :) (2007.06.10. 19:21) Egykistolvajlás
  • Utolsó 20

Intrinsic softwares

Egy kis önreklám... van nekem egy weboldalam ahol az álltalam készített programok vannak:

Intrinsicsoft Web Page

Nemtom, akit érdekel az ilyesmi az vethet rá egy pillantást.

Látogató térkép

Csatlakozz mert megéri

Dolgaim avagy mittom...

Az oldalon olyan dolgok vannak amiket én érdekesnek és érdemesnek találok arra hogy megosszam a világgal... vagyis azzal a kis (bár nem elhanyagolható) szeletével ami beszéli és érti a Magyar-t.

Voltam

2007.06.20. 18:57 | Bacce | Szólj hozzá!

Címkék: filó

Nemrég megjártam a kékest biciklivel, gondoltam megosztom..:D Megközelítőleg 300Km volt a táv, és megközelítőleg egészben értem haza... A jobb gyűrűs és kis ujjam kicsit érzékelésmentesbb mint régebben.. szal zsibbad, de nem úgy mint amikor az ember elfekszi a kezét vagy vmi ilyesmi, ez állandó, van rendes vérellátásuk, hőérzékelésük, csak a tapintás van eltompulva, de úgytűnik hogy kezd visszatérni normális kerékforgásba a dolog.. aki tudja mi lehet az okat az írjon HSZ-t... :D

De mindenesetre istentelen jó móka volt, igaz hogy nem menekültünk grizlik elől, nem buliztunk (csak egy kicsit) motorosokkal, nem csíptünk fel éjjszakai bárokban szőke csinibabákat, de utaztunk, láttunk, éreztünk... és ez is nagyon király dolog... rég szabadultam el itthonról 4 napra, és ez is hozzáadott a dolgokhoz, kicsit kiszakadni abból a 21. századi mókuskerékből.. eleinte kicsit hiányzott pl a net, hogy kézenfekvő dologról írjak, de rájöttem arra hogy nem létszükséglet, sőtt, kicsit túl kényelmes is... totál ellustítja az embert, de persze egy társasági csatlakozási forma... és akkor jönnek azzal a TV-ben hogy milyen lemaradott ez az ország hogy itt mittom kb 20%-a használja az embereknek a netet... háát, kicsit félek a jövőbe nézni... hogy mindenki állandóan a neten lóg... ami ugye nem jó... és akkor jön faterom hogy vegyünk LCD-t nekem is a géphez, mert a CTR tönkreteszi a szemet... Tönkreteszi?! akkor nem kell előtte ülni annyit oszt cső... kicsit ellentmondásos vagyok, mert sztem nem tudnám elképzelni az életem programozás, netezés nélkül, de feláll a hátamon a sző ha csak belegondolok abba hogy mennyi érdekes dologról maradok le mikor itt ülök és írom a blogomat... persze rá lehet fogni hogy amúgy se csinálnék semmi értelmeset, semmi produktívat, de legalább valami egészségeset csinálnék... mittom, fociznék naphosszat a pályán... Kicsit taszít ez a 21.század, de nem tudnám elképzelni máskor az életem... durva azért ez az érzés ám...

Nah, jó kis elfiló kerekedett ebből a sztoriból... szóval jó volt a túra, és még remélem sok ilyenben lesz részem... Jah, és még valami, amikor a sátorban feküdtem este akkor is beszélgetős műsor ment az internetről... a rádióban... szóval nemtudom, szívesen ordítanék... de mindegy is mingyár itt a MAMF ahol három napig ereszdelahajamat party lesz... és jó lesz...

A bejegyzés trackback címe:

https://bacces.blog.hu/api/trackback/id/tr6102766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása